miercuri, 19 ianuarie 2011

Interviu cu Selena Gomez

Blog: Hello, Selena! Au aparut multe celebritati in serialul ,, Magicienii din Waverly Place'' si doream sa stim daca tu ai invitat special preferat?
Selena: Sincer, Shakira a fost printre preferatele mele, pentru ca e o profesionista si extrem de draguta. Gresea si era emotionata, dar a fost o mare onoare sa o avem in serial.
Blog: In actualul sezon il vedem pe Greg Sulkin in rolul noului iubit a lui Alex. Cum a fost ca partener de filmare?
Selena: E foarte dragut si amuzant. Ii ador accentul- mai ales cand revin in State si nu aud un accent englezesc atat de des. Il imit permanent. A dat auditie de fapt cu accent american, dar ma bucur ca l-au lasat sa-si pastreze vocea reala deoarece o ador.
Blog: Au fite de dive invitatii speciali la filmari?
Selena: Deloc! Desi, cred ca atunci cand avem invitati actori, acestia se integreaza perfect, dar, in cazul cantaretilor, ei sunt putin mai stanjeniti si nu stiu exact  cum sa se poarte pe un platou de filmare. Nu sunt pregatiti pentru modul in care va reactiona publicul si de aceea este cu siguranta diferit.
Blog: Daca ai putea avea coleg orice persoana faimoasa in serial, pe cine ai alege?
Selena: Mi-ar placea oricine din distributia ,, Friends'' pentru ca sunt o maren fana a serialului. Am fiecare episod pe DVD acasa si cred ca sunt toti mari actori. E foarte special pentru mine deoarece ei m-au inspirat sa imi doresc sa intru in zona comediei.
Blog: Ai vreodata emotii cand cunosti pe cineva celebru?
Selena: Desigur! Cand respecti pe cineva, fie actori sau muzicieni, esti intotdeauna emotionat cand are loc intalnirea.Nu cred ca am cunoscut inca pe cineva care sa fie idolul meu absolut, dar lucrez acum cu Nicole Kidman, la un film care se numeste ,,Monte Carlo'' , iar prezenta ei acolo este destul de intimidanta.
Blog: Ai multi prieteni celebrii?
Selena: Balanta e echilibrata. Am prieteni in aceasta industrie si am prieteni care sunt in viata mea din clasa a treia. Cred ca e important sa fie de ambele parti, deoarece, pe de o parte, ai pe cineva care te face sa ramai modest si te cunoaste cu adevarat si, pe de alta parte, ai pe cineva care te intelege nebunia prin care treci deoarece si ei o traiesc la randul lor.
Blog: Tocmai ai lucrat cu Corey Monteith, Finn din ,, Glee'', la noul film ,, Monte Carlo''. Este fana a serialului  ,,Glee''?
Selena: Desigur! Mi-ar placea sa joc in ,,Glee''- cui nu i-ar placea? Iar Corey este atat de dragut.
Blog: Care este vedeta de care te-ai indragostit cel mai tare?
Selena: Jesse McCartney a fost mult timp la TV cand eram mica si am fost indragostita de el. Cred ca este si foarte talentat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu